1 Şubat 2009 Pazar

maç sonu


Adanaspor Teknik Direktörü Ekrem Al, maç sonrası yaptığı açıklamada, sahalarında yaptıkları ve 1-0 kazandıkları Sakaryaspor maçında alınan galibiyeti, Kasımpaşa maçı sonrasında geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybeden Adanaspor taraftarı Remzi Çetiner’e armağan ettiklerini söyledi.

Al, maça iyi başladıklarını ve iyi pozisyonlar bulduklarını anlatarak, şunları kaydetti:
”İlk yarı Sakaryaspor takımıma karşı üstündük ve serbest atıştan golü bularak ilk yarıyı önde kapattık. İkinci yarıda ise hem gol bulmak hem de galibiyeti korumak adına oynadık. Çok net gol pozisyonları kaçırdık, skor 3-5 olabilirdi. Ama bunun yanında tabi ki gerilimi yüksek olan bir maçta kalemizde bir kaç gol de görebilirdik. Bazen futbol şansının yanınızda olması gerekiyor. Galibiyeti hak ettik. Futbolcularımı çünkü çok iyi mücadele ettiler.”

Sakaryaspor’un da iyi mücadele ettiğini ancak kazanamadıklarını vurgulayan Al, ”İkinci yarı bir gol daha bulsak maçı rahat bitirebilirdik. Her maç final, bu grupta her takım iyi oynuyor. Kazanmayı bilmek gerekiyor. Biz bugün mücadele ile kazanmayı bildik. Kazanma azmi ile oynadık ve kazandık. İnşallah böyle devam ederiz” dedi.

_________________________________
Adanaspor Kulübü Başkanı Bayram Akgül
de maçta iyi futbol sahaya yansıtarak 3 puana aldıklarını ifade etti.

”Çok gol pozisyonu kaçırdık, ama önemli olan kazanmaktı” diyen Akgül, ”Sakaryaspor’a başarılar diliyorum. Biz yolumuza emin adımlarla devam edeceğiz. Takım toparlanmaya başladı. Bundan sonra her geçen gün daha iyi olacağız” diye konuştu.

__________________________________
Sakaryaspor Teknik Direktörü Engin İpekoğlu
ise bazen futbolda iyi oynamak ve gol pozisyonuna girmenin yetmediğini belirterek, şunları kaydetti:
”Bugün özellikle ikinci yarı oynanan oyundan dolayı takımımızı tebrik ediyorum. Yaklaşık 5 net pozisyona girdik, maalesef bunu değerlendiremedik. Deplasmanda 5 net gol pozisyonuna giriyorsanız kazanmak için bunlardan en az birkaç tanesini değerlendirmeniz gerekiyor. Adanaspor’un attığı gol ise defansa çarparak oldu. Zaman zaman futbolda maalesef futbol şansının bir takımın yanında olması gerekir diye düşünüyorum. Adanaspor’u aldığı galibiyetten dolayı kutluyorum, bundan sonraki maçlarında başarılar diliyorum.”

İpekoğlu, bir basın mensubunun geçen hafta yaptığı açıklamalar hakkındaki sorusuna işe şu yanıtı verdi:
”Söylediğimiz sözlerden bir kelime değiştirdiğimiz zaman çok farklı yerlere gider. Ben sadece Gaziantep Büyükşehir Belediyespor maçındaki oyundan dolayı utanç duydum. Yani Sakaryaspor’un hocası olmaktan her zaman gurur duydum, futbolcu olarak da forma giymekten gurur duydum. Kelimeler çarpıtılmamalı.”

Hiç yorum yok: