28 Şubat 2009 Cumartesi


Haftanın en zorlu maçlarından birisi Giresun’da Giresunspor-Adanaspor arasında oynanacak.

Öncelikle bu maçı önceden yorumlarken zorlandığımı söylemek istiyorum.Maç yorumuma Giresunspor takımından başlamak istiyorum.Özellikle ev sahibi takım için hayati derecede önem taşıyan bir maç.Kaybederlerse ligde kalmak için artık mucizeye ihtiyaç duyabilirler ve tüm Giresunspor yönetimi,futbolcusu,basını bunun farkında…

Giresunspor takımının ligde yaptığı son dört karşılaşmaya bakacak olursak,iç sahada alınan Samsunspor ve dış sahada alınan Kasımpaşaspor galibiyetleriyle biraz da olsa rahatlamış da olsalar,ardından arka arkaya aldığı iki mağlubiyetle kendini tekrardan ligden düşme potasında buldu.Geçtiğimiz hafta oynanan Sakaryaspor-Giresunspor maçının tamamını izledim.Maç boyu kötü bir futbol ortaya koyan Giresunspor,rakibine fazla pozisyon vermedi ama çok da silik bir futbol ortaya koydu.Özellikle Sakaryasporlu Okan Koç’un oyuna girmesinden sonra Giresun,yarı sahasına hapsoldu ve Sakarya takımı aradığı gole ulaştı.Maç boyu sol kanat oldukça etkisiz kaldı.

Adanaspor’umuzun son haftalardaki maçlarına bakacak olursak,Antep Bld maçının tamamında,Sakarya maçının 70.dakikasına kadar,Kartal maçının ikinci yarısının tamamında çok iyi bir oyun ortaya koyduk ve bu üç maçı da kazandık.Sadece Diyarbakırspor deplasmanında kötüydük ama maç 0-0 iken ve maçın sonlarında yine net pozisyonlar bulduk fakat maçı kaybettik.Kısacası son dönem performanslarına göre Adanaspor öne çıkıyor.Ama bu maç öyle bir maç haline geldi ki,yazımın başında da söyledim.Giresunspor,maçı kaybederse bana göre lig sonunda küme düşen takımlardan birisi olacaklar.

Tahmin:Aslında istatistiklere pek güvenen birisi değilim;ancak bu maç hakkında tahmin yaparken istatistiklerden yola çıkacağım.Yaptığım araştırmalara göre bir tarafta kesin kazanmak zorunda olan takım ile diğer tarafta rakibine oranla biraz daha rahat takımın maçlarında beraberlik oldukça düşük oranda çıkmış.Ben bu maçta istatistiklere güveniyorum ve maç sonunda iki takımdan birisinin sahadan mutlaka 3 puanla ayrılacağına inanıyorum.

Bu arada Giresunspor adına en tehlikeli oyuncunun 81 forma numrasıyla maç içinde izleyeceğimiz Aydın Çetin olduğunu,bu oyuncuya kesinlikle özel önlem almamızı ve sol kanatlarının da zayıf olduğunu bildiğimden sürekli olarak sağ kanattan ataklar geliştirmemiz gerektiğini de belirtmek istiyorum.Sadece Adanaspor…

Hiç yorum yok: