21 Şubat 2009 Cumartesi

çok hırslıyız


Sakaryaspor-Giresunspor maçı kadar olmasa da alt sıraları yakından ilgilendiren bir mücadele. Kartalspor bu maçı kaybederse belki de çok fazla yara almayacak ama biz kaybedersek tehlike çanları bizim için çok ciddi bir biçimde çalacak.

Lige bu sezon yükselen ve son haftalarda Diyarbakırspor maçı hariç iyi bir mücadele veren Adanaspor’umuz, geçen haftayı hatırlayacağınız üzere maç yapmadan geçirmişti.Kartalspor ise iç sahada Sakaryaspor’la oldukça sıkıcı geçen maçın sonunda 0-0 kalarak bana göre istediği puanı aldı.

Geçen hafta Erciyesspor’un maçı bilerek ertelettiği iddiaları camiamızda hafta boyunca konuşulmuştu. Ama artık bu geride kaldı ve futbolcular, oynayamadıkları maçın ardından antrenmanlarda hafta boyunca oldukça hırslı göründüler. Sırf bu hırs bile bizim maçı kazanmamıza yetebilir. Ayrıca yarınki maçta eksiklerimiz de yok.

Konuk Kartalspor’un yarınki maçtan hedefi kesinlikle 1 puan olacak. Şu anda puanları 30 ve kalan maçlarda alacakları 8-9 puan onları ligde bırakmaya yetecek. Dolayısıyla kredileri hala var ve maçı kaybetseler de çok da fazla üzülmeyecekler.

Kısacası ben maçı kazanacağımızı düşünüyorum. Beni düşündüren tek nokta zeminin yağmurdan dolayı oldukça ağırlaşması ve bugün oynanacak olan Kayseri-Bursa maçından sonra zeminin bozulması. Bu faktörler haricince Adanaspor’umuzun bu maçta puan kaybı yaşayacağını düşünmüyorum… Kazanır ve puanımızı 29′a yükseltiriz.

Hiç yorum yok: