8 Şubat 2009 Pazar

direnmek


3.Ligden bu yana hemen hemen her maçımıza yorum yapmaya çalıştım,kazanmaya yakın olan takımı,avantajlı takımı belirtmeye çalıştım..Ancak pazartesi öyle bir maça çıkıyoruz ki,inanın bu maçı ben çözemedim…

İkinci yarı öncesi takımları köşemde tanıtırken Diyarbakırspor hakkında ilk haftalarda sürpriz puan kayıpları yaşayacaklar demiştim,haklı da çıktım.Ama artık ilk iki iddialarını devam ettirmek için son kurşunlarını bize karşı atacaklar.Olası bir puan kaybıyla hedef sadece ilk 6 olacak..Aslında stresli olan taraf ev sahibi Diyarbakırspor.Çünkü biz 2 hafta üst üste kazanarak biraz da olsa rahatladık..

Aslında oyunun gidişatı çok belli..İlk yarım saatte taraftarının da desteğini arkasına alacak olan Diyarbakırspor,baskı kuran,gol arayan taraf olacak..İşte bu yarım saatlik dilim çok önemli..Gol yememek gerekiyor.Kısacası Direneceğiz.Zaten birkaç dakika sonra da baskı o kadar da olmaz..Çünkü direncimiz giderek artar bir duruma gelecek.Gol atamadığı için stresli dakikalar yaşayacak olan taraf yine ev sahibi olacak..Oyunu zaten bu aralarda dengeler ve gol aramaya yavaş yavaş başlarsın..Ama iş ki gol yememek..Yoksa ilerleyen dakikalarda risk alacak olan taraf biz olacağız ve bu da defansta ciddi açıklar vermemize neden olacak..

Yazının başında da belirttim.Ben bu maçla ilgili hiçbir sonuç tahmini veremiyorum..Mesela maçı 5-0 kaybetsek de,0-3 gibi farklı ve flaş bir skorla da kazansak da benim için bir sürpriz olmayacak.Sadece direnelim diyorum o kadar…

Bu arada siz bakmayın bahis şirketlerinin Diyarbakırspor’u o kadar da favori göstermelerine…Maçın zorluk derecesini hiç yansıtmıyor..Saygılarımla…

Hiç yorum yok: