11 Şubat 2009 Çarşamba

erciyes'te son durum

Kulüp basın sözcüsü Murat İlhan, futbolcuların alacakları ödenmediği gerekçesiyle antrenmana çıkmamaları üzerine noter tespiti yaptırdıklarını söyledi.

Yönetim kurulunun da yaşanan gelişmeleri değerlendirmek için bugün olağanüstü toplandığını belirten İlhan, ''Teknik direktörümüz Mustafa Uğur ve yardımcılarına bugüne dek verdikleri hizmetlerden dolayı teşekkür ederek yollarımızı ayırdık. Kaptan Evren'i de süresiz kadro dışı bıraktık. En kısa zamanda yeni teknik direktörümüz göreve başlayacak'' dedi.

Yeni sezona teknik direktör Mehmet Bulut ile başlayan Kayseri Erciyesspor'da beklenen başarı yakalayamayınca 9. haftada göreve Mustafa Uğur getirilmişti. Bir süre önce de yönetim istifa etmiş ve olağanüstü genel kurul kararı alınmıştı. Yapılan genel kurulda da Sabri Büyükkeçeci başkanlığındaki yeni yönetim görevi devralmıştı.

-ONURSAL BAŞKAN BÜYÜKKILIÇ'TAN FUTBOLCULARA TEPKİ-
Kayseri Erciyesspor Onursal Başkanı ve Melikgazi Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç da teknik heyetin bu konuda gerekli özeni göstermediğinden yakınarak, bu tür davranışlara fırsat verilmemesi gerektiğini kaydetti.

İyi niyetle gayret gösteren, borç batağındaki bir kulübü yönetmeye çalışan idarecilerin bu davranışı kolay kolay unutmayacağını vurgulayan Büyükkılıç, şunları söyledi:
''Sanki sondan ikinci olan takımı bu duruma ben getirdim. Kendi durumlarına bakmadan üste çıkma, kendi suçlarını bastırma anlayışı içerinde olmalarını hiç yakıştıramadım. Erciyesspor, gerekirse futbolcularını kadro dışı bırakır, maçlara altyapıyla çıkar. Hiç kimse, 'bunlar bize mahkum, biz istediğimiz gibi davranırız' şeklinde tavır sergileyemez. Sondan ikinci duruma düşmüş bir takımda başarı var mı? Ligin son sırasındaki Sakaryaspor'a yenilip, isyan bayrağı açıyorlar. Bunun izah edilir tarafı yok. Herkes görevini yapacak, yöneticiler de gereğini yapacak. Kimsenin hakkı Erciyesspor'da kalmamıştır, kalmaz da.''

Hiç yorum yok: