12 Ocak 2009 Pazartesi

nedim soylu

Adanaspor için yazanlar da baskı altına alınmak isteniyor. İşte Yazar Nedim Soylu'nun Adanaspor ile ilgili yazısı ve bu yazının devamındaki gelişmeler:

"BAYRAM AKGÜL’Ü SAVUNMAK!
Son günlerde Bayram Akgül ve Adanaspora yönelik saldırıların ardı arkası kesilmiyor.
Birileri düğmeye basmış gibi hedef tahtasına birden bire Bayram Akgül ve Adanaspor yerleşiverdi.
Gerçekten ne oluyor?.
Evet Adanaspor bir anonim şirkettir.
Hisseleri de Bayram Akgül’dedir
Burada aslolan şirket hisselerine kimin sahip olduğu değil şirketin amacı ve niteliğidir.
Bu şirketin niteliği futbol kulübü ,amacıda bu kenti süper lige taşıyıp Avrupa’ya açmaktır.
Adana’yı milyonlarca dolar harcansa bile ulaşamayacağı bir tanıtım ve vizyona kavuşturmaktır.
Bu nedenle Adanaspor niteliği ve amacıyla kamusal bir şirket olarak görülmelidir.
*******************
Demirspora yardım etmediği söylenen belediye her ay yüz bin lira civarında bir ödeme ile tesislerin masrafını karşılıyor.
Adana demirsporda yardım olarak bile kabul edilmeyen bu para her ay düzenli olarak
Adanasporun da kasasına girseydi o bile bir yaraya merhem olurdu.
Elbetteki buradan Adanademirspora verilen üç kuruşun hesabını sormuyorum.
Adana Demirspor bir an önce süper lig hedefine yönelecek bir maddi güce kavuşmalıdır.
Buna söyleyecek sözümüz yok.
Ama bu kentte yaşanan çifte standardın altını kalınca çizmeden de Bayram Akgül ve Adanaspor gerçeğini anlamak mümkün olmuyor.
********************
Bu kentte yaşanan çifte standart öyle noktalara vardırıldı ki Bayram Akgül’ün yasal ihaleye girip cebinden trilyonlarca lira vererek aldığı arsa bile kamuoyuna sanki hırsızlık ve yolsuzluk yapılmış gibi sunuldu.
Keşke bu arsa bila bedel Adanaspor için tahsis edilip kulübe katkı olarak verilseydi.
Bu kriz ortamında elde edilecek bu gelirle hem bu yıl garanti altına alınmış olurdu,hemde süper lige yönelik kalıcı ve uzun vadeli bir kadro oluşturulurdu.
Bu bile çok görülerek ihalelerde kıran kırana yarışa sokulan Bayram Akgül ödediği parasal bedelin yanında birde ahlaki bedel ödemeye zorlanıyor..
Üstelik Bayram Akgül dışında hiç kimse vebalı bir şey yapılmış gibi kamuoyunun önüne çıkmıyor.
Kendileri kahraman olurken yıpranan Bayram Akgül oluyor.
************
Eğer bu kent başını biraz kaldırıp yürümek istiyorsa Bayram Akgül ve onun gibi insanlara her şeyiyle destek olmak zorundadır.
Adanaya sahip çıkmanın yolu bu kente katkı koymak için gecesini gündüzüne katan gencecik insanlara savaş açmaktan değil onlara sahip çıkıp destek vermekten geçiyor.
Artık Adanaya,Adanaspora ve güzel olan her şeye sahip çıkıp destek olma zamanı gelmedi mi?
Ne dersiniz?

5 Ocak Gazetesi- Köşe yazısı-10-01-2009-Cumartesi"
**************

ÖNEMLİ NOT:
Bu yazı Adanada büyük tartışmalara neden olmuş ve adeta kıyamet kopmuştur.
5 ocak gazetesi yönetimiyle aramızda karşılıklı olarak ilişki kopmuştur.
Gazete yazının arkasında duramamıştır.
Savaş Çokduygulu öz kardeşim gibidir ama Adana dengeleri Bayram Akgül ve Adanasporu her koşulda savunmaya izin vermemektedir.
Adanasporu ve Bayram Akgül'ü savunduğu için işine son verilen ilk gazeteci olmanın onuru bana yeter.
Platformun bu tip işlerde öne çıkmaması gayet doğaldır.
Herkesin işi var çocuğu var.
Anlatmak istediğim buydu.
Ben provakatif davranmıyorum işte sonucu görün!
Bana bu yapılıyorsa gerisini siz düşünün.
Benim başım dik.

Bu memlekette başı dik dolaşamayanlar düşünsün.
Adanasporlu ama dürüst Adanasporlu olmanın bedeli işte böyle ödeniyor!

Bir süre dinlenip bir başka gazetede yazabilirim.
Tüm camiaya saygılar!"
Nedim Soylu

adanaspor.org'dan alınmıştır...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

NEDİM BEY SEN DOĞRU OL EĞRİ BELASINI BULUR DERLER ARTIK 5 OCAK OKUMAYACAĞIM SENİDE İNTERNETTEN TAKİP EDECEĞİM SONUNA KADAR ADANA SPOR VE BAYRAM AKGÜLÜN YANINDAYIZ