19 Haziran 2010 Cumartesi

transfer meselesi


Başkanımız ve hocamız sezon sonunda iddialı açıklamalarla yeni sezonun mesajını verdi. Özetle, iyi bir takım kuracağız, dendi.

Geçen sezondan elde zaten iyi bir takım vardı. Bunun üzerine 4–5 topçu koymak o gücü pekiştirecektir.

* Tabi ekonomiye doğrudan bağlı futbol piyasası keyfimize göre seyretmiyor ki.
* Şahsen ben de istiyorum Yakubu’yu,
* Efecan’ı,
* Sartan Vardar’ı,
* Adem Küçük’ü,
* eski futbolcumuz Gürhan’ı,
* hatta ben Volkan Şen’i de istiyorum,
* kampın Avrupa’da yapılmasını istiyorum,
* lige çıksaydık A.Roben’i de isterdim.
* Lakin ben de ay sonunu zar zor getirenlerdenim: ))
* Ki bu takıma yapabileceğim en büyük katkı
* sevgimi ve saygımı göstermek
* ve kombine bilet almak, çevreme aldırmak…

Başkana, hocaya laf sokmaya başlayan kimi seyirci-taraftarın sabırsız telaşlarına tanık oluyorum arkadaş sohbetlerinde.

Benim transferlerin gecikmesine, tedbirli konuşmalara canım sıkılmıyor, Adanasporluluğundan şüphe edemeyeceğim arkadaşlarımın olumsuz yaklaşımlarına canım sıkılıyor.

* 1.ligin en iyi takımı duruyor orada.
* 1.ligin en iyi hocası duruyor orada.
* Bana göre en iyi yönetim de orada.
* Biraz sabır ve sevgi…
* Adanasporluluğa sevgi…
* Yüzümüzü ağartacak bir takım olacaktır yeni sezonda,
* paniğe gerek yok.
* Son sözü en başta söyleyip
* ileride bir mahcubiyet yaşamaya da gerek yok.

Hiç yorum yok: