19 Haziran 2010 Cumartesi

onur demirtaş



Onur Demirtaş'ın spor01’de güzel bir röportajı var.

Özellikle Kemal Kılıç ile müthiş bir çıkış yakalayan Onur, başarılı bir sezon geçirerek sağlam bir güven sağlamıştır. Son açıklamasıyla gayet net bir biçimde isminin de hakkını vermiştir.

Daha önce de söylemiştik Adanaspor’un futbolcusu karakterlidir ki o olağanüstü mücadelenin de kanıtıdır söz konusu karakter...

Satırbaşlarını aktarıyorum:

* Sözleşmemi uzatmam için başkanımızın bana bir kelimesi yeter.

* Adanaspor'da olduğum için çok mutluyum.

* Genç kadroyla çok iyi işler yaptığımıza inanıyorum.

* Futbolcuların tüm yükünü başkan çekti. O yüzden Bayram Akgül'e borçlu olduğumuzu düşünüyorduk. Onun başını eğmeyelim istedik.

* Top tutacak bir oyuncumuz olduğunda bu takım çok daha farklı konumda olur.

* Başkanımız mağlup olduğumuz da bile soyunma odasına gelip bize inandığını söyledi.

* Bizim takım genç bir ekipti. Ve karşımızdaki rakipler bizim genç kadromuzu saha içerisinde ezmeye çalışıyorlardı. Ben de bu bölümde sahneye çıkarak dişe diş oynayarak hiç kimseden korkmadığımızı göstermek istiyordum.

* Turuncu-Beyazlı formayı giyen hiçbir oyuncumuzu saha içerisinde ezdirmeyiz.

Hiç yorum yok: